Pazaudēts klients - kas notika?

  • Kāpēc svarīgi noteikt sava e-veikala galveno mērķauditoriju?
  • Kas ir “skaļā domāšana” un kā tā var palīdzēt uzlabot Tava e-veikala darbību? 
  • Tirgot jau gatavā platformā vai veidot savu e-veikalu no nulles?
  • Kāpēc reklāma nav pirmā lieta, kurā vajadzētu ieguldīt uzņēmuma līdzekļus?

Uzzini vairāk par šiem un citiem jautājumiem, noskatoties mūsu sagatavoto video, kurā Valdis Vaišļa, Swedbank e-komercijas risinājumu eksperts sarunājas ar digitālā mārketinga un UX ekspertu Edgaru Koroņevski

Būtiskākais - iespēja ātri un ērti īstenot pirkumu

Šķiet, ka visi zinām - klientam svarīga iespēja īstenot pirkumus ātri un ērti. Tomēr lietotāju iepirkšanās pieredzes uzlabošana ir nebeidzams process, un viens no efektivākajiem veidiem tās uzlabošanai ir tā saucamā "skaļā domāšana". Tas nozīmē, ka uzaicinām savu klientu veikt pirkumu, skaļi komentējot savas darbības, bažas, jautājumus, kas rodas procesā. Šāds vingrinājums var atklāt daudz jauna un izgaismot līdz šim neieraudzītus šķēršļus pārdošanas rezultātu uzlabošanai.

Ir tikai normāli, ka pirmajā dienā jums nebūs pircēju

Grozs bieži kalpo kā vēlmju saraksts un no impulsa izpētīt piedāvājumu līdz reāla pirkuma veikšanai var paiet pat nedēļa. Tāpēc ekperts Edgars Koroņevskis iesaka nesatraukties, ja redzat, ka pirmajā dienā pēc sava interneta veikala palaišanas jums vēl nav pirkumu, bet gan neatlaidīgi strādāt pie ērtas un ātras pirkumu noformēšanas iespējas, kā arī veikt ieguldījumus reklāmā, precīzi nomērķējot uz auditoriju, kas reālie pirkumu veicēji, nevis apbrīnotāji vai vienkārši garāmgājēji.

E-komercija ir maratons, ne sprints un tā veiksmīgai darbībai pūles būs jāvelta katru dienu, īpaši, ja pircējs, uz ko tēmējat atrodas ārpus Baltijas robežām. 

Aptauja

Kura, tavuprāt, ir tavas finanšu veselības vājākā vieta?