Smart ID lietotāja – moderna vecmāmiņa

Pretēji daudzām draudzenēm, Swedbank mobilās lietotnes 200 000. lietotāja – 61 gadu jaunā Vijas kundze – aktīvi izmanto mobilo tehnoloģiju piedāvātās iespējas. Un naudu pārskaita tikai ar Smart ID!

Pēc profesijas Vija Caune ir kasiere, viņas lielākais vaļasprieks – kopā ar bērniem un mazbērniem rušināties lauku mājās un pēc tam iegūtos labumus likt burkās. Kā smejot teic pati Vija Caune: “Pavasarī mani labāk dārzkopības veikalā nelaist, sapirkšu gan to, ko vajag, gan nevajag – visādus brīnumus!” Lai arī lielākoties viņa visus stādus pērk Baltezera audzētavā, ja kaut kas nepieciešams veikalā, viņa to vispirms vienmēr izpēta internetā. “Agrāk bija jāskraida no veikala uz veikalu, lai salīdzinātu cenas un piedāvājumu, tagad visu varu izpētīt, sēžot mājās dīvānā.” Tāpat internetā varot uzzināt visādus audzēšanas padomus un knifus. “Agrāk lasīju ļoti daudz grāmatu, tagad tam vairs laika nesanāk, visu uzzinu internetā!”

Foto: SWEDBANK sveic Viju Cauni kā 200 000. mobilās aplikācijas lietotāju. 

Modernā vecmāmiņa

Ar internetu, portāliem, sociālajiem tīkliem, aplikācijām un mobilajām lietotnēm Vija ir uz tu. Labprāt lasa ziņas Delfos, izmanto sociālos tīklus Draugiem.lv un Facebook.com un gada ienākumu deklarāciju arī aizpildījusi elektroniskajā deklarēšanas sistēmā internetā. Vēl tikai esot jāiemācās pašai ieskenēt čekus, un jau nākamgad viņa ienākumu deklarāciju varēšot pildīt mobilajā lietotnē. “Speciāli nopirku jaudīgāku telefonu, lai varu lejuplādēt lietotnes un izmantot visu to, ko piedāvā mūsdienu modernās tehnoloģijas. Man tas viss ļoti patīk, šis ir mans gadsimts. Man pat žēl, ka esmu piedzimusi mazliet par ātru šim gadsimtam. Un, tā kā man tūlīt būs jau ceturtais mazbērns, arī viņu dēļ man visu laiku jāmācās un jāvingrinās,” stāsta Vija Caune, jo mazbērni mobilajās tehnoloģijās ir ļoti gudri.

Smart ID – ļoti ērts variants

Viņai esot draudzenes, kas īpaši šīs jaunās lietas apgūt negribot, jo sākumā jau nekas bez piepūles nenāk. “Ja es kaut ko nesaprotu, tad prasu mazbērniem, bet, ja viņu nav klāt, mazliet paburos un tieku galā pati. Smart ID man pirmajās reizēs arī bija “jāiebrauc”, bet tagad naudu pārskaitu tikai ar Smart ID. Tas ir tik ērti, varu to darīt, pat braucot vilcienā! Ļoti ērts variants, man patīk!” pieredzē dalās Vija Caune, piebilstot, ka prāta asināšanai viņa mēdzot arī pa kādai spēlītei uzspēlēt. ”Ja neko nedomāsi un neko nedarīsi, tad nekas arī nebūs. Bet es cenšos sekot līdzi jauninājumiem un visu apgūt!”

Izlasi arī:

Četri pārvarami iemesli, kāpēc cilvēki vilcinās sākt izmantot banku telefonā

Jaunā viedatslēga Smart-ID – jau pieejama Swedbank klientiem

Aptauja

Kura, tavuprāt, ir tavas finanšu veselības vājākā vieta?